Ceny zbóż, notowania, aktualności

Grupa Sokołów chce przekonać Polaków do wołowiny

Grupa Sokołów chce przekonać Polaków do wołowiny

żywiec wołowy
123RF Zdjęcie Seryjne

- Grupa Sokołów wciąż rośnie w siłę. Bycie liderem zobowiązuje, więc bezustannie szukamy nowych rynków i pracujemy nad nowymi produktami. Oferujemy około tysiąca produktów, a mięsa i wędliny „Sokołowa" można już znaleźć praktycznie na całym świecie. Nasz najnowszy projekt to wprowadzenie na rynek szerokiego asortymentu wołowego pod marką Uczta Qulinarna - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk.

- Jako pierwsi podjęliśmy wyzwanie na tak dużą skalę i chcemy przekonać Polaków do jedzenia wołowiny. Dziś tego zdrowego mięsa zjadamy najmniej w Europie (...) Liczymy na to, że dzięki Sokołów SA Polacy zaczną jeść zdrową, odżywczą wołowinę - dodaje.

W Polsce spożycie wołowiny maleje. W 2013 roku statystyczny Polak zjadł 1,5 kilograma wołowiny wobec 1,6 kg w 2012 roku, podczas gdy w roku 2000 było to 7,1 kilograma na głowę.

Źródło: BW, Portal Spożywczy